torsdag 9 augusti 2007

Scrapträff

Igår var jag på scrapträff på rum&ram. Trevligt som vanligt och många som var där. Det är ju full sommar och därför var vi ganska varma. Vet inte om det berodde på värmen eller om färgerna på fotona är svåra, men jag satt och vände och vred och valde papper nästan hela kvällen. Till slut kom jag i alla fall igång och blev nästan färdig med den här LO:n. Har gjort den klar i kväll när jag scrappat här hemma med en kompis.


Fotografierna är från en utflykt vi gjorde när vi besökte Minnesota nu i juli. Vi är längst upp på gränsen till Kanada. Faktum är att gränsen går rakt genom den här stora sjön. Ett helt otroligt landskap. Det gröna som växer i vattnet är vildris. Förr skördade indianerna det rakt ner i kanoterna när de paddlade genom vildriset. Det fanns mycket sländor och mygg här ute och därför har jag valt de små insekterna som dekoration.

Inga kommentarer: