fredag 23 november 2007

Inspiration

För några dagar sedan blev jag utmanad av Susanne att berätta mer om mig själv. Scrapsystrar blev också utmanade och bestämde sig för att scrappa om det och valde en del nya frågor att svara på. Jag valde att göra likadant....men när jag sedan gjorde den här layouten kände jag att det här blev nog något helt annat.....Nu blev det i alla fall så här och det passar utmärkt till min BOM. Precis den inspiration jag behövde.
This is about me. 10 favorites such as favorite book, movie, food, colour etc.


Clear-kort
När jag tittat runt i olika bloggar senaste veckorna har jag sett många clear-album och blivit så sugen. Hittade någonstans (minns ej var) ett blått kort som var gjort av genomskinlig plast (?). Kände att ett kort var ett lagom stort projekt att börja med!!! Här är mitt första försök. Jag har använt OH-plast som jag hittade i en låda.








It is so popular with clear-album and I found a lot of inspiration on different blogs. Cards as well. Thought a card was a good project to start with. Here is my first one.

Ha en trevlig fredag kväll!

Have a nice weekend!







13 kommentarer:

Frida sa...

Oj vad här har hänt saker på bara några dagar! Vilken fin Lo om dig och dina 10 favoriter! Lite palmkänsla också och det är ju helt rätt! Gillar dina (lite otraditionella, om jag får säga så) julkort jättemycket. Kanske blir något liknande skapat hos mig ikväll....
Trevlig helg!

pescbrico sa...

Great page! I love it. It's so fun to be able to "see" you :)

My Paper World sa...

very pretty projects! LOVE the clear card!

Erica sa...

Vilka fina kort du gjort! Tack för kommentaren på min blogg, den värmde! Gillade bordsdekorationen (farsdag) mycket!! Återkommer på besök här... :-)
/Erica (Scrapkatt)

Anonym sa...

Hemkommen med bussen, egentligen jätte trött men kollade mail o blogg......
Vad jag skulle vilja träffa dig!!!!
Du går rakt in i mig med det mesta.
Ha en skön helg. kram AA

Anonym sa...

Kjempeflott LO og clear-kortet var stilig! Håper du får en kjempefin helg!

Marie sa...

oh så mycket fint du gör!

Dawn Wheeler sa...

Fabulous work love them both ,Dawnx

joggemia sa...

Vilken inspiration jag fick direkt! Ska nog ta och scrappa om 10 favoriter alldeles snart =)

Ditt clearkort är ju bara för läckert.....jättefint!

Kram Mia

Janny sa...

what a great projects have you made and what a nice picture!

Simmat sa...

Så läckert clearkort!!! Måste också testa det!!
Ses imorgon!!
Kram

~Nancy~ sa...

How awesome Karin!! Both creations ROCK!! Especially the clear card!!!! So cool!! XOXO

Anonym sa...

Superfin layout!
Vilka fina färger!

Clearkortet är verkligen superfint!
Läckert!

Kram
Mette