söndag 6 januari 2008

Gamla DT-layouter

Jag har ganska många gamla DT-layouter som jag gjort för Rum&Ram. Eftersom jag aldrig visat dem här kommer det ett axplock då och då.

I have a lot of old DT-layouts made for our local store Rum&Ram. Since I never showed them here I will do that now and then.

Den här gjorde jag 2006. Foton från en heldag i Köpenhamn tillsammans med Annika. Jag tror det var en av den sommarens varmaste dagar.
Made this 2006. Photos from a day in Copenhagen together with my daughter Annika.



Minnen från Lars och min resa till Teneriffa i februari 2007.
Memories from our vacation at Tenerife in februar 2007.

Den här helgen passerade besöksantalet här i min blogg 5 000!!! Det är sedan jag började med statistik den 2007-09-23. När jag startade bloggen i slutet på juni 2007 insåg jag inte hur roligt detta skulle bli.

Tack alla ni som tittar in och förgyller min dag!!!

This weekend passed the number of visitors here at my blog 5 000!!! I started the counter in september. Couldn´t imagine in june when I started my blog how much I would love doing this.

Thank You everybody for visiting. I really appreciate it!



7 kommentarer:

joggemia sa...

Jättehärliga båda två, men den om Danmark är underbart läcker! Förstår att det blir jobbigt ett tag framöver med renovering av köket, men tänk vad fint och fräscht det blir sedan! Skulle vara kul att få se före- och efterfoton.

Kram Mia

Karma sa...

Jättefina LO:s Jag önskar dig ett Gott Nytt År 2008, kram Malin

Cecilia sa...

Å, vad roligt med lite äldre layouter! Finfina båda två.
Kram

Anonym sa...

Underbara layouter båda två! Vilka härliga färger! Man riktigt känner hur somrigt det är!

Kram
Mette

Anonym sa...

Klart statistiken är hög på denna underbara sida. Jätte fina DT-LO
Ha det gott. Aase

fialoppan sa...

Fina lo´s, gillar verkligen hur du placerat fotona på den översta! Visst är det kul att blogga!

Frida sa...

Vad annat kan jag säga än grattis till den fantastiska besökssiffran! Det beror ju så klart på att du har en fantastiskt fin blogg med underbara layouter!
Kram