torsdag 3 juli 2008

Ett år sedan

...vi reste till USA. Trevligt att plocka fram foton från resan och scrappa med nu. Vi upplevde många kontraster mellan storstaden New York, sedan Minneapolis/St. Paul och slutligen vår tur genom Minnesota ända upp till Canadas gräns. Det blev även en liten sväng in i Canada.

Parking in New York City







Handlade på Scrapduon i tisdags. Bl.a. den här "skylten" och texten som är gjord med rub-ons. På NYC layoten sitter en Journaling ticket som också hamnade i min påse bland lite fina papper och annat.

One year ago we went away to the US on vacation. Lovely to scrap with some of the pictures now. We experienced a lot of different places from New York City to Minnesota all the way to Canada.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för fina stenar du har satt på blommorna?Ja, New York i all ära och de kan verkligen konsten med det mesta.
Kramisar
ps.Hur går det med köket?

Anonym sa...

Underbara LO allihopa, ser så spännande ut att besöka USA.
Vilket minna att kunna göra ngt av alla foton man tar på sina resor.
Kram Aase

Emma sa...

Vilka härliga Lo.
Rankan med blad, är det revolution?

Jag får hoppas det blir många bilder knäppta på det lilla mästerverket så jag kan scrappa babysidor. Ett är då säkert, han har världens sötaste näsa.

Kram Emma

Anonym sa...

Lite bling säger du men var kan du ha köpt dem.
Jag tycker de är så fina.
Tur att det är fint väder så att ni kan grilla mycket innan fläkt och allt annat är på plats i det nya köket. Sen får vi hoppas det blir visning för jag är nyfiken kan du tro. Halmstad kommer att bli kul!!!

joggemia sa...

Så snygga! Perfekta dekorationer till!

Kram!