torsdag 6 november 2008

Nu är det som vanligt....

Varje år när jag börjat göra julkort får jag hela tiden nya idéer och vill bara fortsätta!!! Svårt att göra andra kort då. Får väl anstränga mig och göra någon LO i kväll.
I och för sig så ska jag göra 80-100 julkort....och det är lite jämfört med förra året. I år har jag bestämt mig för att inte stå på någon julmarknad. Det är i alla fall bra att göra ganska enkla julkort.

It´s as usual. Every year when I start making Christmas cards I can`t stop. I keep on getting new ideas! But as a matter of fact I have to do 80-100 Christmas cards this year....and last year I made a lot more. I have decided not to sell cards on a Christmas market this year.




5 kommentarer:

Jag sa...

Och alla idéer är lika bra!! Å alla kort är så fina! Den där julkortsdagen får jag allt försöka pressa in i programmet...

Anonym sa...

Superläckra.... det är så att ideér flödar ju mer man gör tycker jag :) Önskar att dygnet hade lite mera timmar som man orkar vara vaken på :)
Kram Aase

Anonym sa...

Ooooh, vad jag gillar det röda! Själv har jag ingen aning vad jag ska hitta på i år, men här kan jag ju hitta inspiration i alla fall.

Tina sa...

snyggt! va glad för att du har ideér..själv har jag kanske ont om ideér just nu. KRAM

joggemia sa...

Så himla fina!!

Kram!