lördag 20 mars 2010

Höna, tupp och kyckling

...nu har påskstämplarna kommit fram. När man väl har börjat går det inte att sluta!


Tre gamla påskstämplar har jag i min samling. Kycklingen med hatt har jag fått som bonus en gång och vet inte vem som är tillverkare. Tuppen och de små kycklingarna kommer från Octoberstamps.

Den här underbara hönan är med i ett av Reprints nya set. Söderslätts Bok & Papper säljer de stämplarna....ett tips för er som bor i de här trakterna.




Mer påskinspiration utlovas de närmsta dagarna!

3 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Jaaaaa men du den lilla spretiga hönan är ju helt underbar...jag förstår precis att du är väldigt glad i den..och glad blir man ju av påskens färger..mmmm så är det bara

Annika sa...

Den sprintande hönan är riktigt söt. Påminner mycket om min prydnadshöna som jag pratade om. Kanske lite påskpynt får komma fram hos mig efter tentan. Känns som att det fortfarande finns vissa julspår kvar här - det är ju lite out-of-season iallafall! Kram

joggemia sa...

Superläckra påskkort!! Jag har bara gjort ett än så länge...det var till en utmaning. =) Många härliga stämplar med kycklingar och hönor du har.

Kram!