fredag 25 mars 2011

Leka och skapa

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: att scrappa och pyssla är att leka och leka är viktigt!!
På den här layouten har jag lekt med färg och stämplar.
Jag började med att spraya Glimmer Mist på bakgrunden, vilket jag inte gör så ofta. Är inte riktigt vän med sprayerna och jag tycker att pappret blir buckligt.



Sedan har jag stämplat med flera olika mönster- och textstämplar.
Harlequin och Bård med ringar från Gummiapan.
En textstämpel från Hero Arts och en med okänt ursprung.Till det har jag använt Versa Fine i färgerna Onyx Black och Smokey Gray.
Därefter har jag färgat lite med Distress ink Wild honey.


Fjärilarna är stansade med en Martha Stewart punch.



Noterna är en stämpel från Anna Grifffin.
Ha en riktigt skön fredag!


2 kommentarer:

Aase sa...

Du är så vacker på detta foto tycker jag ;) Och din layout är helt underbar!!!
Ha en skön helg
Kram Aase

Tina sa...

håller helt med dig! Man blir aldrig för stor för att leka!!!! ta vara på barnasinnet!!!