tisdag 29 mars 2011

Veckans fönster: Valfritt

Bestämde mig för att välja ett fönster med tema "Vår" eftersom jag är säker på att det är många med mig som längtar efter våren.

Fotot är från en konstrunda i nordvästra Skåne 2007. Jag har ingen aning om var....kanske någon känner igen sitt fönster eller katten....

Jag minns bara att vi passerade förbi och Lars fick stanna bilen så jag kunde fånga den här ögonblicksbilden.


Det är mycket likt vår Frasse.


Fler fönsterfotografer hittar du hos Susanne.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken mysig bild med katten där i fönstret. Och nej, jag känner då inte igen fönstret. :)

Susanne sa...

Nej, kommentaren försvann inte - den kom inte in så den syntes. Det brukar ta lite tid ibland, tyvärr.

Anna tassar in.. sa...

Så tjusigt och trevligt..du man måste bara stanna upp då när sådant serveras..ja det är minsann Frasse upp i dagen..

Pumita sa...

Tycker hon ser lite bister ut, missen. Kan det bero på att våren känns så avlägsen. Fin bild dock!