fredag 30 september 2011

Missa inte

....Scraploppisen i morgon den 1 oktober kl. 12-16 på Serresjöskolan i Trelleborg!!! Massor av härliga saker att fynda. Både gammalt, halvnytt och nytt.......Gummiapan släpper sina nyheter.....och alla får en liten gåva!


Inspirerad av förra veckans föreläsning av Catharina Lindeberg-Bernhardsson och ett besök på Simonssons blomsteraffär idag



.....har jag dekorerat en liten prydnadspumpa med en ros tillsammans med bär och blad från trädgården.

Catharina dekorerade en stor pumpa. Jag har fått en riktigt stor pumpa i present och nu när jag testat med en liten ska jag ge mig på den stora!



3 kommentarer:

Katarina sa...

Hade jag bott nära hade jag kommit på loppisen. Vilken fin pumpdekoration du gjort. Ha en trevlig och skön helg. Kram kram

Nina sa...

En sådan fick blomdekoration. Du är så duktig på det mesta. Ha det så gott. Kram Nina

Anna tassar in.. sa...

Läckert välgjort och vansinnigt tjusigt..du är bäst!!!