måndag 30 juli 2012

Nya stämplar

....från Gummiapan landade i min brevlåda precis vid rätt tillfälle, dvs när jag skulle fixa kort till Lars födelsedag. Bland stämplarna fanns en slips! Perfekt till ett manligt kort.

Jag har stämplat slipsen på tre olika mönstrade papper och sedan klippt ut.

Bland stämplarna fanns också "Smal tag" (pytteliten, ca 3x1 cm) som jag stämplat "Grattis" i. Jag gillar sådana små tags.

"Stor label" är också en ny stämpel. Perfekt i storlek till "Det är Din dag idag". Övriga stämplar till det här kortet är det lilla båthuset, slitet nät, moln med hjärta och slutligen ett litet hjärta som jag använt på olika ställen i det här tredelade kortet.

2 kommentarer:

tinawingren sa...

Fina kort med fina stämplar!

gummiapan sa...

Jättefint Karin!!!
Vad bra det blev med slipsen :)

Kram
Jea